18 Aralık 2009 Cuma

Çıplaklarla çalışmak harika


Christian Louboutin: Benim ayakkabımı giyin teklif alıp evlenin

Kırmızı tabanların yaratıcısı büyücü lakaplı ayakkabı tasarımcısı Christian Louboutin ise Marka Konferansı'nda yaptığı konuşmada, en büyük derdinin "Ayakkabılarınızla koşamıyorum" diyen kadınlar olduğunu söyledi. Koşamadığından yakınan kadınlardan bıktığını dile getiren Louboutin: "O topuklularla güzel güzel yürü. Vakit alsın. Salın... Sonra da bir adam gelip sana evlenme teklif etsin. Benim ayakkabılarım koşu için tasarlanmadı. Bunu sağlamak için var" dedi.

DÜĞÜN AYAKKABISI

Louboutin kendisini ayakkabıyla ilgili en mutlu eden anısının da evlilik olduğunu dile getirdi. Bir müşterisinin kendisinden düğünü için ayakkabı tasarlamasını istediğini dile getiren Louboutin şöyle devam etti: "Benden ayakkabıyı 2 hafta içinde tasarlamamı istedi. Bunu yapmam imkansızdı. Ama diretti. ‘Senin sayende evleniyorum' deyince şaşırdım. Meğer evleneceği adamla sokakta tanışmış. Adam na ‘Kırmızı tabanlı ayakkabı giyiyorsun. Çok ilginç' demiş. İlişkilieri böyle başlamış. Onu kırmadım vedüğün ayakkabısını yetiştirdim."



TABANA KIRMIZI OJE

Louboutin 1991 sonunda kurduğu şirketinde tasarımlarını önce siyah tabanla yaptığını ancak bir süre sonra kırmızı tabana dönüşünü şöyle anlattı: "Yanımda kırmızı oje süren bir kız vardı. Ojesini aldım ve tabanı kırmızıya boyadım. Çizimimn hep siyah olmasından sıkılmıştım. Bu şekilde ortaya çıktı. Ardından da kırmızı tabanı tecill ettirdim."

BAĞIMSIZIM EMİR ALMAM

1992'de 2.5 kişi çalıştıklarını söyleyen Louboutin şöyle devam etti: "Sarah, Ben ve part time bizimle çalışan Laticia vardı. Şu an 360 satış noktamız var. Moda sektörü zordur ve büyük bir şirketin sizi atın alması kolaydır. Şirketimizin bağımsız olması beni mutlu ediyor. İstediğim şeyi istediğim şekilde yapıyorum. Çalışıyorum ama kimse gelip ‘Git H&M için tasarla' diyemiyor. Ayakkabılar dışında her konuda işbirliğine hazırım.

ÇIPLAK KADINLARLA ÇALIŞMAK HARİKA

İlk tasarladığı ayakkabıları kabarelerde çalışan kadınlar için yapan Christian Louboutin onları unutamıyor. Tüyler içinde çıplak kadınları harika bulduğunu dile getiren Louboutin, "Çıplak bir kadına şapka takın. Şapkalı kadın olur. Moada aksesur da çok önemli. Kadınları giydiren değil soyan birşey."


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder